Salgado är med och delar ut två olika utmärkelser för bra jobb i sociala medier

Salgado är med i juryn för två olika utmärkelser som skall delas ut i samband med mässan E-commerce senare i vår (11-12 maj 2016).

Årets bästa kundtjänst sociala medier 2016

loggor för sociala medier och siluetter av människor nedanför dem

priset ”Årets bästa kundtjänst sociala medier 2016” där vi tillsammans med Relation Desk och Easyfairs skall utse den organisation eller företag som bäst använder sociala medier för sin kundtjänst.

Vinnaren kommer att presenteras den 11 maj i samband med årets E-commerce på Kistamässan i Stockholm.

Senast den 27 april kan du nominera den ehandel, tjänst, offentlig organisation som du tycker är allra bäst på att bedriva kundtjänst i sociala medier. Glöm inte att berätta varför: Skriv en motivering!

Årets raket i sociala medier

abstrakt bild med loggor för sociala medier och ett ansikte bakom loggorna/grafiken

Vi kommer även att dela ut ett pris till det företag eller organisation som gjort något enastående i någon social mediekanal sedan förra årets E-commerce mässa. Det kan vara en enskild kampanj som fått ett rekordstort genomslag i någon social kanal. Eller en organisation som fått ett stort genombrott i någon eller flera kanaler.

Detta pris delar vi ut tillsammans med Easyfairs/E-commerce och Internetstiftelsen i Sverige IIS. Det är IIS som dels ansvarar för den svenska toppdomänen .SE och som bla står bakom den mkt intressanta årliga undersökningen ”Svenskarna och Internet”.

Vinnarna i detta pris väljs ut av en jury bestående av representanter från Salgado, Easyfairs och IIS.

Senast den 27 april 2016 vill vi ha in din nominering även för detta pris, tillsammans med en motivering om varför du tycker att just ditt förslag är det som juryn borde välja ut som årets vinnare.

Om du har ett förslag på vem du tycker borde vinna någon av dessa två utmärkelse så hittar du anmälningsformulären här:

Här kan läsa mer om priserna och om mässan där priserna skall delas ut.

/ Daniel Erkstam